Κυριακή, 25 Αυγούστου 2019

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ 20 ΕΥΡΩ


Ένας καθηγητής κρατούσε ένα χαρτονόμισμα των 20 ευρώ και ρώτησε τους μαθητές: «Ποιος θέλει αυτό το χαρτονόμισμα των 20 ευρώ;»
Όλοι στην αίθουσα σήκωσαν πάνω το χέρι. Τότε ο καθηγητής το τσαλάκωσε και ξαναρώτησε…
«Υπάρχει κάποιος που θέλει ακόμη αυτό το τσαλακωμένο χαρτονόμισμα;» Όλοι στην αίθουσα σήκωσαν πάλι πάνω το χέρι.

Κύπρος: “Το γίνε δούλος για να γλιτώσεις δεν μπορεί να είναι λύση”! Ποιοι καλλιεργούν την ηττοπάθεια



Γράφει ο
Xρήστος Αλεξάνδρου
Ιστορικός – Πολιτικός Επιστήμονας
Μερικοί πολιτικοί και πολιτικολογούντες, οι οποίοι υποστηρίζουν την προοπτική λύσης όπως αυτή έχει φτάσει να προδιαγραφεί μέχρι τώρα, μέχρι δηλαδή και το Κράν Μοντάνα, συχνά μας υποβάλλουν (ή μας απειλούν; ) ότι: «αν δεν λυθεί το κυπριακό τα παιδιά μας, ή αν όχι τα παιδιά μας σίγουρα τα εγγόνια μας, δεν θα μπορέσουν να ζήσουν σ’ αυτό το τόπο». Με αυτό υπονοούν ότι με την μη λύση στη βάση του πλαισίου του Κραν Μοντάνα, χειρότερη από αυτή του Σχ. Ανάν, η ελεύθερη Κύπρος σταδιακά όσο και γρήγορα θα ελέγχεται με κάποιο τρόπο από τους Τούρκους.

Το λάθος της Ελλάδας με την ΑΟΖ: Στο τέλος θα μας οδηγήσουν σε μοίρασμα με την Τουρκία


Του ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΚΑΡΥΩΤΗ
Οι Αμερικανοί ανακήρυξαν ΑΟΖ το 1983 και μετά τηνοριοθέτησαν με τα γειτονικά τους κράτη εφαρμόζοντας τη μέθοδο της μέσης γραμμής και όχι της ευθυδικίας.
Οπως αναφέρεται σε πρόσφατο άρθρο αυτής της ιστοσελίδας το State Department  σε ερώτηση του Μιχάλη Ιγνατίου απάντησε ως εξής: