Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2020

Στέιτ Ντιπάρτμεντ σε Τουρκία: Πρόκληση το «Γιαβούζ» στην κυπριακή ΑΟΖ, σταματήστε τις γεωτρήσεις




   «Μόνο η Κυπριακή Δημοκρατία μπορεί να διεκδικήσει θαλάσσια δικαιώματα από το έδαφος της Κύπρου» τονίζει το Στέιτ Ντιπάρτμεντ με αφορμή την αποστολή του γεωτρύπανου «Γιαβούζ» στη θαλάσσια περιοχή της Λεμεσού, καλώντας την Άγκυρα να βάλει φρένο σε όλες τις γεωτρητικές της δραστηριότητες εντός των υδάτων της Κύπρου.
    Απαντώντας σε ερώτηση Ελλήνων ανταποκριτών στην Ουάσιγκτον, ο εκπρόσωπος του αμερικανικού υπουργείου Εξωτερικών χαρακτήρισε την παρουσία του «Γιαβούζ» στο 
τεμάχιο 10 της Κυπριακής ΑΟΖ προκλητικό βήμα που θα δημιουργήσει εντάσεις στη περιοχή της ανατολικής Μεσογείου.

Μήνυμα του αρχηγού ΓΕΕΘΑ: Βασική μας αποστολή η αποτροπή, η «προς πόλεμο προπαρασκευή»




  
 «Βασική και προεξάρχουσα αποστολή μας είναι η αποτροπή», τόνισε ο νέος αρχηγός ΓΕΕΘΑ, στρατηγός Κωνσταντίνος Φλώρος.

    Στην ομιλία του κατά τη διάρκεια της τελετής παράδοσης – παραλαβής των καθηκόντων του ο στρατηγός Φλώρος τόνισε ότι «βασική και προεξάρχουσα αποστολή είναι η αποτροπή. Δεν υπάρχουν πολλές συνταγές γι’ αυτό. Είναι μία και είναι απλή, περιέχεται δε σε όλη τη σχετική αμυντική βιβλιογραφία και στα στρατιωτικά εγχειρίδια.

Η ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΘΕΡΜΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ



Γεώργιος Επιτήδειος, Αντγος ε.α.

    Όπως γνωρίζετε, κατά καιρούς, την ελληνική κοινή γνώμη, απασχολεί έντονα καί όχι αδικαιολογήτως, το ερώτημα εάν θα συμβεί ή όχι, θερμό επεισόδιο μεταξύ της χώρας μας καί της Τουρκίας. Η ανησυχία αυτή αυξάνεται κάθε φορά που εντείνεται η τουρκική προκλητικότητα εις βάρος μας. Πρόσφατα μάλιστα, σύμφωνα με σχετική δημοσκόπηση, το 52% των Ελλήνων θεωρεί πολύ πιθανή την πρόκληση θερμού επεισοδίου.

8 ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΑΜΠΟΤΑΡΕΙ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

Σκοπός του σχολείου, κατά γενική ομολογία, είναι να βοηθήσει τα παιδιά να ωριμάσουν, να γίνουν ευσυνείδητοι, υπεύθυνοι, οξυδερκείς ενήλικες, οι οποίοι θα διαχειρίζονται με σύνεση τη ζωή τους και θα προσφέρουν στον κόσμο όλη αυτή την παιδεία και τα αγαθά που έχουν αποκτήσει την περίοδο της σχολικής ζωής. Ωστόσο, το σχολείο, με την έννοια που του αποδίδεται, απέχει πολύ από την προαναφερόμενη θεωρητική βάση.