Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2022

ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣ ΓΙΑ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΘΟ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ. Η ΘΛΙΒΕΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ; ΤΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΩΝ ΤΗΣ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΚΑΙ ΑΠΕΙΡΩΝ ΑΛΛΩΝ ΤΗΣ ΛΗΣΤΕΥΟΜΕΝΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ (ΑΝΑΔΙΑΡΘΟΎΜΕΝΗΣ) . ΟΠΩΣ ΤΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

 

Επισυνάπτω πρώτα την τραγική ιστορία των πετρελαίων της Ζακύνθου που τα έθαψαν πολλές  «Ελληνικές» κυβερνήσεις. Επιτρέψτε μου να προτείνω να το διαβάσετε προσεκτικά. Όπως και όλο το κείμενο που αναφέρεται στον σαμποταρισμένο Εθνικό πλούτο της Ελλάδας

 

·       Πρέπει να γνωρίζουν οι Ελληνες ότι η Ελλάδα έχει όλες τις πρώτες ύλες που χρειάζεται ένας πολιτισμός, όπως πετρέλαιοΗ Eλλάς επιπλέει, κυριολεκτικά πάνω στο ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ! 

·       Το 1978 στη Ζάκυνθο και στη θέση Κερί, ο Σωτήριος Σοφιανόπουλος ξεκίνησε την άντληση αργού πετρελαίου και το ανθελληνικό κράτος με προσωπική εντολή του τότε υπουργού βιομηχανίας Μιλτιάδη Έβερτ του πέρασε δύο φορές χειροπέδες. 

·         Τις τελευταίες ημέρες διαβάζουμε καθημερινά για την ανακάλυψη (sic) των πετρελαίων στο Ιόνιο και τη Νότια Κρήτη. Τώρα πήραν χαμπάρι τα πετρέλαια στη δυτική Ελλάδα; Ή μήπως τώρα ήρθε η ώρα να τα εκμεταλλευτούν;

·       Τα μυρίστηκαν πρώτοι οι άγγλοι το 1927, τα δοκίμασε το πολεμικό μας ναυτικό το 1928, η ιδιωτική τους εκμετάλλευση άρχισε το 1965 και η ζωή τους έκλεισε το 1979.

·       Μια απίστευτη περιπέτεια του πρώην ιδιοκτήτη της ΧΡΩΠΕΙ. Εξόντωσαν τον επιστήμονα που ανακάλυψε το πετρέλαιο στο Κερί Ζακύνθου!

Πετρέλαια Ζακύνθου: 

·       Πρώτοι οι Άγγλοι μυρίστηκαν το πετρέλαιο της Ζακύνθου και πολύ αργότερα οι αναθυμιάσεις οδήγησαν εκεί και τη μύτη ενός επιχειρηματία: του ιδιοκτήτη της διαλυμένης σήμερα βιομηχανίας ΧΡΩΠΕΙ, Σωτήρη Σοφιανόπουλου.

·       Το 1927 η αγγλική εταιρεία «NEAR EAST PETROLEUM COMPANY» έρχεται στη Ζάκυνθο, για να μελετήσει τις δυνατότητες αντλήσεως πετρελαίου.

·       Δεν γίνεται όμως εντατική άντληση, των φρεατίων, γιατί λείπουν τά επαρκή μηχανήματα και οι δεξαμενές.

·       Το 1928, η ελληνική κυβέρνηση στέλνει το τορπιλοβόλο «Πέργαμος» για να κάνει δοκιμές καύσεως.

·       Η έκθεση που συντάσσεται καταλήγει σε ένα αισιόδοξο συμπέρασμα: «Εκ των ανωτέρω συνάγεται ότι τ’ αποτελέσματα των δοκιμών ήσαν ικανοποιητικά».

·       Το 1965, ο Σωτήρης Σοφιανόπουλος επισκέπτεται για πρώτη φορά τη Ζάκυνθο και μαθαίνει ότι στο Κερί, σ’ ένα βάλτο 1.000 στρεμμάτων, υπάρχει πετρέλαιο!

·       Τα χρόνια της δικτατορίας αποφασίζει να ασχοληθεί επιχειρηματικά με την υπόθεση της Ζακύνθου.

Η χούντα είχε τότε παραχωρήσει άδεια για γεωτρήσεις στην αμερικανική εταιρεία ANCAR OIL.

·       Ο Σωτήρης Σοφιανόπουλος συναντιέται στα γραφεία της ΧΡΩΠΕΙ με τον ελληνικής καταγωγής πρόεδρο της ΑΝΚΑΡΟΪΛ Στερτζ (Στέργιου), καταλήγουν σε συμφωνία και αποφασίζεται να γίνει το συντομότερο γεώτρηση βάθους 2.500 μέτρων:

·       «Η ΑΝΚΑΡΟΪΛ και η ΧΡΩΠΕΙ θα είχαν ποσοστά επί της παραγωγής και της εκμετάλλευσης του πετρελαίου.

Παρασκευή, θα ερχόταν ξανά ο Στερτζ για να υπογράψουμε τη σύμβαση

Και την Τρίτη γίνεται το πραξικόπημα στην Κύ­προ.

·       Ο Στερτζ δεν έρχεται και βέβαια η σύμβαση ναυαγεί.

·       Γίνονται τα γνωστά, έρχεται η μεταπολίτευση και εγώ εξακολουθώ να ενδιαφέρομαι για τα πετρέλαια.

·       Επισκέπτομαι τον καθηγητή Ζάχο, διευθύνοντα σύμβουλο της ΔΕΠ (Δημόσια Επιχείρηση Πετρελαίου). Πραγματικά, στέλνει στη ΧΡΩΠΕΙ την άδεια να προχωρήσω τις εργασίες στο Κερί».

·       Ο Σωτήρης Σοφιανόπουλος πηγαίνει στη Ζάκυνθο και στήνει εκεί ένα κανονικό εργοτάξιο επανδρωμένο με μηχανικούς και τεχνικούς της ΧΡΩΠΕΙ.

·       «Η μεγαλύτερη γεώτρηση που είχα κάνει ήταν βάθους 120 μέτρων το περισσότερο, όμως, πετρέλαιο έβγαινε από μια των 18 μέτρων.

·       Πετρέλαιο χωρίς υδρόθειο, με βάση τη νάφθα.

·       Έφτασα να βγάζω, ανάλογα με τις υδροστατικές πιέσεις, μέχρι και 70 βαρέλια πετρέλαιο την ημέρα. 

·       Για μήνες ολόκληρους τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά της ΧΡΩΠΕΙ κινούνταν με αυτό το καύσιμο, ενώ επί χρόνια μου ζητούσαν να τους πω το μυστικό – πώς δηλαδή, κατάφερα να βγάλω ντίζελ σε πρώτη φάση χωρίς διυλιστήριο!».

·       Ο δραστήριος επιχειρηματίας ζητά από το υπουργείο Βιομηχανίας άδεια εκμεταλλεύσεως:

·       «Έτρεχα από το υπουργείο Βιομηχανίας στη ΔΕΠ και τούμπαλιν.

Σ’ αυτά τα δρομολόγια με κορόιδευαν όλοι μαζί.

·       Τράβηξα μια εταιρεία στη Ζάκυνθο και πουλούσα το πετρέλαιο που έβγαζα με κανονικό τιμολόγιο στη ΧΡΩΠΕΙ».

·       Η δουλειά στο Κερί κρατάει δύο χρόνια και σταματάει με τη σύλληψη του Σωτήρη Σοφιανόπουλου.

·       Όπως αναφέρει ο ίδιος: «ενώ ο ίδιος ο πρωθυπουργός Κωνσταντίνος Καραμανλής είχε ζητήσει από τον υπουργό Βιομηχανίας να μου δοθεί άδεια εκμεταλλεύ­σεως, αντ’ αυτού μια ωραία πρωία έρχονται στο Κερί και με συλλαμβάνουν ως παραβάτη του νόμου επειδή παράγω αργό πετρέλαιο».

·       Ο Σωτήρης Σοφιανόπουλος δικάζεται τον Μάιο του 1979 και αθωώνεται.

·       Με δικαστική απόφαση, όμως, αναστέλλονται οι δύο άδειες που είχε για παραγωγή πετρελαίου.

·       Από τότε, κανείς δεν ασχολήθηκε πια με τα πετρέλαια της Ζακύνθου. Η περιοχή αναδίδει ακόμα τη μυρωδιά του πετρελαίου και ο βάλτος βουλιάζει στα περασμένα υγρά γυαλιστερά μεγαλεία.

·       Ο Σωτήρης Σοφιανόπουλος υποστηρίζει από τότε ότι εσκεμμένα σκέπασαν την υπόθεση και κατηγορεί όλες τις κυβερνήσεις της μεταπολίτευσης ότι παραδίδουν τον εθνικό πλούτο της χώρας στις πολυεθνικές.

·       Πριν από 40 χρόνια λοιπόν, αποδείχθηκε περίτρανα ότι στη Δυτική Ελλάδα υπάρχουν κοιτάσματα πετρελαίου.



 

ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΠΡΟ ΑΜΝΗΜΟΝΕΥΤΩΝ ΧΡΟΝΩΝ Ο ΣΟΦΑΝΙΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑ ΤΥΟ ΑΙΓΑΙΟ ΚΑΙ  ΤΗΝ ΕΟΛΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ:


·       Τα Αιολικά δυναμικά του Αιγαίου, κατ’ ελάχιστον, δύναται να καλύψει τις ηλεκτρικές ανάγκες της χώρας με μερικά σημεία αξιοποιήσεως μόνο τρεις φορές.

·       Για να μπορέσουμε όμως να εκμεταλλευτούμε αυτές τις δυνατότητες πρέπει πριν να συνδεθούν τα νησιά με υπόγειο καλώδιο διά την διοχέτευσιν του παραγομένου ηλεκτρικού ρεύματος εις την ενδοχώραν

·       Να γίνουν αμέσως εγκαταστάσεις κατά μήκος των ακτών του κορμού της Ελλάδος από Μακεδονίας μέχρι και Πελοποννήσου πρωτίστως εις το νότιο τμήμα της Ευβοίας (Κάβο Ντόρο) από τα οποία σημεία εύκολα και φτηνά, διότι υπάρχει το δίκτυο, θα μπορέσει το ρεύμα να διοχετευτεί στην κατανάλωση.

·       Είναι απαράδεκτο σήμερα να καταναλίσκεται πετρέλαιο σε πολλά νησιά του Αιγαίου και στην Κρήτη διά την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος όταν ακόμη υπάρχουν τα δείγματα των προπολεμικών ανεμομύλων που άρδευαν τις περιοχές και που εύκολα η συνέχιση αυτής της πρακτικής θα έλυνε το σημαντικά αυτά πρόβλημα του ρεύματος στη χώρα μας.


·       Επίσης σε πρώτη προτεραιότητα θα ξεκινήσει ένα τεράστιο πρόγραμμα αξιοποιήσεως της Αιολικής ενεργείας του Αιγαίου Πελάγους καθώς επίσης θα γίνουν οι απαραίτητες γεωτρήσεις για την αξιοποίηση της γεωθερμίας.


·       Η εφαρμογή αυτού του προγράμματος όχι μόνο θα υπερκαλύψει τις ανάγκες της χώρας σε ηλεκτρικό ρεύμα τις επόμενες δεκαετίες αλλά θα δώσει και την δυνατότητα στην πατρίδα μας να εξάγει μεγάλες ποσότητες ηλεκτρικού ρεύματος αντί να εισάγει, ώστε να μειώνεται συνεχώς το κόστος του ρεύματος, διά να μειώνεται αντιστοίχως και η τιμή με την οποία χρεώνεται σήμερα ο ‘Ελλην καταναλωτής.


·       Τα διάφορα Πολυτεχνεία και Τεχνικές Σχολές της χώρας σε συνδυασμό με κατασκευαστές θα αρχίσουν τη δημιουργία ελληνικής τεχνολογίας κατασκευής μηχανών αξιοποιήσεων της Αιολικής ενέργειας τόσον διά ρεύμα αλλά και διά άρδευσιν καθώς επίσης και διά άλλες χρήσεις.

Δείτε επίσης την κατωτέρω ανάλυση του για τον «αναδιαρθρωθέντα» και «αναδιαρθούμενο» ήτοι για τον μνημονιακά ληστευόμενο  Εθνικό πλούτο της Ελλάδας.

·       Με θλιβερή αναφορά ακόμα και στους Ελληνικούς πετρελαιοκινητήρες.

·       Επίσης στην Ελληνική βιομηχανία όπλων. Στην ΧΡΩΠΕΙ ο  Σοφιανόπουλος κατασκεύασε όπλα (οπλοπολυβόλα, καραμπίνες) για το στρατό και ΠΥΡΑΥΛΟΥΣ, που ΔΕΝ ανιχνεύονται από ραντάρ,

·       Αλλά το Kράτος τα απαγόρευσε και την έκλεισε ! Την έκλεισε διαμέσου της Αγορανομίας, καθήλωσε τις τιμές των φαρμάκων επί 22 χρόνια!

 

Επίσης  για

·      Στα νησιά του Αιγαίου, και σε συγκεκριμένα από αυτά, θα τοποθετηθούν αυτοκινούμενα πυροβόλα των 175 χιλιοστών. ‘Ετσι θα ελέγχουμε όλο το Αιγαίο. Δεν μπορούμε να πούμε σε ποια, διότι αυτό είναι απόρρητο.

·       Η κατασκευή γυροσκοπικής πυξίδας, ώστε να μπορέσουμε να κατασκευάσουμε ελληνικές τορπίλες και κατευθυνόμενους βαλλιστικούς πυραύλους. Οι πύραυλοι θα κινούνται με νιτρική υδροζίνη που η ένυδρος μορφή της χρησιμοποιείται και κατά την ειρήνη για τον καθαρισμό των δεξαμενοπλοίων. Η υδροζίνη θα παραχθεί από άνυδρο αμμωνία που παράγεται στην Ελλάδα, είτε διά της μεθόδου RΑSCHΙΝG είτε διά ΡΑΔΙΟΛΥΣΕΩΣ με βόμβα ΚΟΒΑΛΤΙΟΥ, την οποίαν επίσης διαθέτει η χώρα μας. Και πολλά άλλα.


·       ΧΡΩΜΙΟ ΚΑΙ ΝΙΚΕΛΙΟ σε πολύ μεγάλες ποσότητες. Χωρίς χρώμιο και νικέλιο δεν υπάρχει ανοξείδωτος χάλυβας στην παγκόσμια βιομηχανία!


·       ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ σε μεγάλες πoσότητες τo οποίο μας το παίρνουνε οι Γάλλοι σχεδόν τζάμπα (σύμβαση Καραμανλή). Επί ΕΡΕ και η σύμβαση ΠΑΣΟΚ επί Παπανδρέου η οποία ευτυχώς δεν ολοκληρώθηκε.


·       ΧΡΥΣΟΣ υπάρχει αποδεδειγμένα σε 55 σημεία στη χώρα μας! ‘Ενα κιλό χρυσός κάνει 3,5 εκατομμύρια δρχ, ένας τόνος κάνει 3,5 δις και χίλιοι τόνοι 3,5 τρις. Γιατί οι κυβερνήσεις δεν εκμεταλλεύονται το χρυσό αλλά χρεώνουν τη χώρα κάθε χρόνο 2,5 τρις; (Η παραγωγή του Γαλλικού ποταμού σταμάτησε το 1960). Μόνο από εκεί παρείγοντο 280 Kg. ετησίως.


·       ΜΑΡΜΑΡΑ η χώρα μας έχει τεράστιες ποσότητες! Ολοι ξέρουν το μάρμαρο του Παρθενώνα, το πεντελικό μάρμαρο. Η Πεντέλη έχει αρκετά κυβικά χιλιόμετρα μάρμαρο. Ένα κυβικό χιλιόμετρο είναι ένα δισεκατομμύριο κυβικά μέτρα και κάθε κυβικό μας δίνει καθαρά 40 τετραγωνικά μέτρα σε φύλλα 2 πόντους πάχος, άρα 40 δις τετραγωνικά μέτρα και με 25 χιλιάδες δρχ. το τετραγωνικό μέτρο κατ’ ελάχιστον μας κάνουν 1 τετράκις δρχ.

·       ΔΗΛΑΔΗ ΓΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ! ! ! Γιατί οι κυβερνώντες απαγόρευσαν με νόμο την εκμετάλλευσή του;

·       Για παράδειγμα η Γερμανία δεν έχει καθόλου πρώτες ύλες, αλλά είναι οικονομικά η πιο δυνατή σ’ ολόκληρη την Ευρώπη λόγω βιομηχανίας και υποστήριξης των Η.Π.Α.


·       Κοράλλια σε τεράστιες ποσότητες: Η Ελλάς έχει μεγάλες ποσότητες κοραλλιών στις θάλασσες της. Τα κοράλλια έχουν αξία 200 χιλιάδες το κιλό, αλλά με νόμο απαγορεύεται να βγάλουμε κοράλλια!!! Πέρσι εισάγαμε 300 χιλιάδες, τόνου, αλάτι, κυρίως, από το Ισραήλ. Η Ελλάδα δεν έxει θάλασσες;


·       Βιομηχανία όπλων: Στην ΧΡΩΠΕΙ ο κ. Σοφιανόπουλος κατασκεύασε όπλα (οπλοπολυβόλα, καραμπίνες) για το στρατό και ΠΥΡΑΥΛΟΥΣ, που ΔΕΝ ανιχνεύονται από ραντάρ, αλλά το Kράτος τα απαγόρευσε και την έκλεισε ! Την έκλεισε διαμέσου της Αγορανομίας, καθήλωσε τις τιμές των φαρμάκων επί 22 χρόνια!


·       Ναυτιλία: Είμαστε Η ΠΡΩΤΗ ΔΥΝΑΜΗ σε ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΣΤΟΛΟ στον πλανήτη, αλλά τους πλοιοκτήτες τους διώξαμε εκτός Ελλάδος. Στα ναυπηγεία της Ελλάδος και οι επισκευαστικές ζώνες υπολειτουργούν και κλείνουν. Μπορούμε και πρέπει να τους φέρουμε πάλι στην Ελλάδα για να ξαναδουλέψουν τα ναυπηγεία διότι οι Έλληνες ναυπηγούν τουλάχιστον 50 πλοία το χρόνο. Άρα θα έχουμε εργασία για 50 ναυπηγεία.


·       Πολύτιμο Νερό: 

Η χώρα μας έχει τα πιο πολλά νερά, μαζί με την Φιλανδία στην Ευρώπη που δυστυχώς χύνονται ανεκμετάλλευτα στη θάλασσα και αντιμετωπίζει τεράστιο πρόβλημα στην άρδευση των χωραφιών και στην ύδρευση πόλεων και χωριών, με αποτέλεσμα να ξοδεύονται πολλά δις για γεωτρήσεις και να εισχωρεί η θάλασσα στον υπόγειο υδάτινο ορίζοντα και να καθιστούν τα υπόγεια νερά ακατάλληλα προς ύδρευση και άρδευση. Προτείνουμε τη δημιουργία φραγμάτων και υδροηλεκτρικών έργων, ώστε να λυθεί το πρόβλημα της ύδρευσης της άρδευσης και της ηλεκτρικής ενέργειας , η οποία θα κοστίζει ελάχιστα, ενώ τώρα κοστίζει ακριβά και μέρος της εισάγεται (3-4%).


·       Πολύτιμη Γη για γεωργική παραγωγή: Η χώρα μας έχει έκταση 132 εκατομμύρια στρέμματα, που πάρα πολλά είναι ξερικά. Εάν αρδεύσουμε 10 εκατομμύρια στρέμματα απ’ αυτά, που τώρα καλλιεργείται σιτάρι και οι παραγωγοί κερδίζουν μόνο δύο-τρεις χιλιάδες το στρέμμα και καλλιεργήσουμε σόγια, μιας και το κλίμα της Ελλάδος είναι ιδανικό, θα πάρουμε κατά στρέμμα σπόρο-χορτονομή 2 τόνους σόγιας, δηλαδή 20 εκατομμύρια τόνους και επί 70 δρχ. το κιλό μας κάνει 140 δις. καινούρια λεφτά για τους αγρότες μας. Τώρα δεν παράγουμε ούτε κιλό.


·       Ελληνικό Κάρβουνο: Το κράτος χρόνια τώρα λέει ότι η πατρίδα μας στερείται πηγών ενεργείας. Πώς γίνεται όμως ενώ εισάγουμε κάρβουνο για τα Θερμοηλεκτρικά μας εργοστάσια παραγωγής ηλεκτρικής ενεργείας στα ελληνοβουλγαρικά σύνορα και συγκεκριμένα 26 χιλιόμετρα πάνω από το Παρανέστι να υπάρχουν κυριολεκτικώς βουνά από ένα ορυκτό είδος άνθρακος με 5 έως 6 χιλιάδες θερμίδες ανά κιλό, δηλαδή διπλασίας ενεργειακής αποδόσεως από το λιγνίτη και σήμερα που γράφονται αυτά σχεδόν ούτε κιλό να μην εξορύσσεται.


·       Πρόχειροι υπολογισμοί απέδειξαν ότι εάν το εργοστάσιο της Ξάνθης και μόνο αντί πετρελαίου που καταναλίσκει σήμερα (μαζούτ 3.5000) 25.000 τόνους ετησίως κάψει αυτά το ελληνικά κάρβουνο τότε τα μεν κέρδη της εταιρείας ζαχάρεως του συγκεκριμένου εργοστασίου όμως μόνο, δηλαδή της Ξάνθης, θα αυξηθεί δε όφελος της χώρας θα ανέλθει σε 4.000.000 δολάρια.


Μεταλλεύματα – Μεταλλοφορία – Μεταλλεία


1) ‘Ολες οι υπό του ΙΓΜΕ δεσμευμένες περιοχές θα αποδεσμευθούν και θα αποδοθούν στον ελληνικό λαό προς ελευθέραν εκμετάλλευσιν. Σήμερα είναι δεσμευμένα περίπου 8.000.000 στρέμματα. 2) ‘Ολα τα αργούντα μεταλλεία θα λειτουργήσουν. 3) ‘Ολα τα κρατικά μεταλλεία θα δημοπρατηθούν εφόσον έχουν ζημιές.


Εμπορική Ναυτιλία

1) Κατάργηση του νόμου που απαγορεύει σε πλοία άνω των 18 ετών να υψώσουν την ελληνική σημαία, διότι η κατάσταση του πλοίου εξαρτάται από την συντήρηση και όχι από τα χρόνια. Κατά πόσον θα υψώνει την ελληνική σημαία θα εξαρτάται από την κατάσταση στην οποίαν ευρίσκεται. αυτό θα προστατεύσει το πλήρωμα από τον κίνδυνο ναυαγίων.

2) Δημιουργία χρηματιστηρίου ναυλώσεων στον Πειραιά.

3) Δημιουργία διαλυτηρίου πλοίων με καρμανιόλα, ώστε να πέσει το κόστος διαλύσεως και έτσι να μην φεύγουν τα πλοία που είναι προς διάλυση από την Ελλάδα, αλλά και να συμφέρει να έλθούν και άλλα

4) Δημιουργία Παγκοσμίου Ελληνικής Ασφαλιστικής, ώστε να ασφαλίζονται σε ελληνική ασφαλιστική εταιρεία τα ελληνικής πλοιοκτησίας πλοία (αλλά και πολλά αλλά), συνολικής χωρητικότητας σήμερα 85.000.000 κόρων, που είναι η πρώτη δύναμη στον κόσμο.


Ένοπλες Δυνάμεις, Άμυνα

Για να αποκτήσουμε μεγαλύτερη αυτοδυναμία στα απλά πολεμικά μέσα, θα αρχίσει η κατασκευή στην χώρα.


1 ) Των Π.Α.Ο. των 90 και 106 χιλ.


2) Η κατασκευή πετρελαιοκινητήρων ΜΑΛΚΟΤΣΗ 106 ίππων χωρίς συμπιεστή των οποίων είχε αρχίσει η κατασκευή και σταμάτησε.


3) Με αυτή τη μηχανή και ένα ΠΑΟ των 106 χιλιοστών ένα ελαφρά άρμα μάχης, αφού υπάρχει γραντζοκόπτης 2.000 χιλιοστών.


4) Η κατασκευή πυροβόλων των 100 χιλιοστών αφού υπάρχει μηχανή ψυχράς σφυρηλατήσεως μέχρι 120 χιλιοστών.


5) Η ναυπήγηση πυραυλακάτων και τορπιλακάτων 26 μ., 50 τόνων, με 2 μηχανές M.Ι.Υ. 3.500 ίππων εκάστη, που θα δίνουν ταχύτητα στα σκάφη 46 κόμβους. Τα σκάφη αυτά θα γίνουν από FΙBRΕ GLΑSS. Επίσης θα ναυπηγηθούν και παρόμοιες ΤΟΡΠΙΛΑΚΑΤΟΙ, οπλισμένες και με 1 ή 2 Π.Α.Ο. των 106 χιλιοστών.


6) Η κατασκευή γυροσκοπικής πυξίδας, ώστε να μπορέσουμε να κατασκευάσουμε ελληνικές τορπίλες και κατευθυνόμενους βαλλιστικούς πυραύλους. Οι πύραυλοι θα κινούνται με νιτρική υδροζίνη που η ένυδρος μορφή της χρησιμοποιείται και κατά την ειρήνη για τον καθαρισμό των δεξαμενοπλοίων. Η υδροζίνη θα παραχθεί από άνυδρο αμμωνία που παράγεται στην Ελλάδα, είτε διά της μεθόδου RΑSCHΙΝG είτε διά ΡΑΔΙΟΛΥΣΕΩΣ με βόμβα ΚΟΒΑΛΤΙΟΥ, την οποίαν επίσης διαθέτει η χώρα μας. Και πολλά άλλα.


7) Στα νησιά του Αιγαίου, και σε συγκεκριμένα από αυτά, θα τοποθετηθούν αυτοκινούμενα πυροβόλα των 175 χιλιοστών. ‘Ετσι θα ελέγχουμε όλο το Αιγαίο. Δεν μπορούμε να πούμε σε ποια, διότι αυτό είναι απόρρητο.

·       Δημόσιοι Οργανισμοί: Σταδιακά θα αρχίσει να καταργείται το ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ των δημοσίων οργανισμών. Θα επιτραπεί σε κάθε ‘Ελληνα πολίτη, υπό την επιτήρηση του κράτους και την συνεργασία του εκάστοτε δημοσίου οργανισμού, η παροχή υπηρεσιών προς το κοινωνικό σύνολο. Π.χ. θα επιτραπεί η δημιουργία και άλλων αερομεταφορέων πλην της Ολυμπιακής. Δι’ αυτής της οδού θα αρχίσει ο ανταγωνισμός, δηλαδή το ΟΛΥΜΠΙΑΚΟ ΠΝΕΥΜΑ της ΑΜΙΛΛΑΣ και έτσι θα ενεργοποιηθούν οι κρατικοί δημόσιοι οργανισμοί, οι οποίοι σήμερα μη έχοντες ανταγωνισμό αδρανούν. Σε πολλές περιπτώσεις και τοπικώς μπορούν μικροεπιχειρήσεις να βοηθήσουν τον δημόσιο οργανισμό.

·       Π.χ. στην ΓΕΡΜΑΝΙΑ ένας παλαιός νερόμυλος είχε μετατραπεί σε μικρή μονάδα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας η οποία ηλεκτροδοτούσε 70 κατοικίες, δηλαδή ένα μικρό χωριό.

·       Πόσες τέτοιες μονάδες θα μπορούσαμε άραγε να φτιάξουμε στην χώρα μας από τους παλαιούς νερόμυλους; Τέτοιες μελέτες της ΔΕΗ απορρίπτονται και αντ’ αυτών γίνονται μονάδες με εισαγόμενο ΚΑΡΒΟΥΝΟ και ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ.


Β. Διοίκηση Δημόσιων Οργανισμών:

 Για να λειτουργήσει η αξιοκρατικώς η δημοκρατία οι δημόσιοι οργανισμοί θα λειτουργήσουν ως εξής: Ανά 1000 εργαζομένους θα εκλέγεται ένα μέλος στο διοικητικό συμβούλιο. Υποψηφιότητα θα μπορούν να βάλουν όσοι έχουν ακαδημαϊκά δίπλωμα, και οι οποίοι εν συνεχεία θα μπορούν να βάλουν υποψηφιότητα και για τη Θέση του διοικητού, Υποδιοικητού, Γενικού Διευθυντού και Γενικού Γραμματέως. Επίσης άσοι έχουν ένα μέσο δίπλωμα θα μπορούν να Θέσουν υποψηφιότητα μόνον ως μέλη του Δ.Σ. Απαραίτητη προϋπόθεση και η προϋπηρεσία 5 ετών στον οργανισμό. ‘Ετσι τα φαινόμενα ΤΟΜΠΡΑ θα καταργηθούν και ο οργανισμός απρόσκοπτος θα λειτουργήσουν ανεξαρτήτως πολιτικής καταστάσεως.


Παραγωγή Οινοπνεύματος: Κατάργηση της μικράς χρονικής περιόδου λειτουργίας των αποστακτηρίων, ώστε να μπορούν να επεξεργάζονται πάσης φύσεως φρούτα.’Ετσι, εκτός του δη θα αυξηθεί η παραγωγή οινοπνεύματος, θα υπάρξουν μεγάλες ποσότητες υποπροϊόντων, οι οποίες πιθανώς θα συμφέρει οικονομικώς να αποξηρανθούν προς δημιουργίαν πρώτης ύλης ζωοτροφών. κάθε μέρος σακχάρεως δίνει ένα μέρος οινοπνεύματος. Δηλαδή από 100 kg ξερά σύκα με 70% ζάκχαρα παίρνουμε 70 kg οινόπνευμα. Χιλιάδες τόνοι φρούτων που σήμερα πετούνται μπορούν να μετατραπούν σε οινόπνευμα. ‘Οπως και στη Βραζιλία έτσι και δω μπορούν μερικώς τα αυτοκίνητα να κινηθούν με οινόπνευμα. Το εκ φυσικής ζυμώσεως οινόπνευμα φρούτων έχει μεγάλη τιμή στο διεθνές εμπόριο, εν σχέσει με το τεχνητό.


Σταφίδα – Γεωργικά



Α. Σταφίδα

1) Η σκάρτη σταφίδα θα πληρώνεται στον παραγωγό σε τιμή ίση προς την του καλαμποκιού, Διότι η βιολογική αξία της σταφίδος σε αμυλομονάδες ξεπερνά αυτήν της του καλαμποκιού διότι ως μονοζάχαρο που βασικώς είναι δεν θα χρειάζεται μεγάλη πεπτική διαδικασία, άρα κατανάλωση θερμίδων πέψεως.


2) Η σταφίδα θα αποτελέσει μέρος της γαλέτας του στρατού με τα εξής πλεονεκτήματα: α) αυξάνει την Θερμογόνο δύναμη, β) βελτιώνει την γεύση, γ) διευκολύνει το μάσημα. Επίσης οι φούρνοι υποχρεωτικώς ανά μία ή και περισσότερες μέρες της εβδομάδος θα παράγουν σταφιδόψωμο, ώστε εκτός του ότι θα καταναλίσκεται η σταφίδα μας (αντί να ης δίνουμε έναντι 3 δρχ. / Kg) θα αυξάνει και την βιολογική αξία και τη γεύση του ψωμιού που θα είναι, ιδιαιτέρως τον χειμώνα, πολύ ωφέλιμο και θρεπτικό γα τα παιδιά.

3) από την σταφίδα θα γίνει και μιας πρώτης τάξεως μαρμελάδα. Σήμερα ο στρατός μας καταναλίσκει όλο κι όλο 4 γραμμ. / άτομο ημερησίως.


Β. Γεωργικά

1) Επέκταση της καλλιέργειας Σόγιας, η οποία δεν μπορεί να ευδοκιμήσει σε άλλα κράτη της Κοινής Αγοράς, λόγω κλιματολογικών συνθηκών. Για παχυνόμενα κοτόπουλα και μόνο ξοδεύουμε κάθε χρόνο τουλάχιστον σε συνάλλαγμα για σόγια $70.000.000. Χώρια ότι εισάγουμε και σογιέλαιο. Η επέκταση της Σογιοκαλλιέργειας στη χώρα μας μπορεί να αλλάξει από μόνη της την οικονομική μας κατάσταση, θα είναι σχεδόν το μόνο γεωργικό προϊόν που θα αγοράζεί η Κοινή Αγορά χωρίς πρόβλημα, διότι δεν το παράγει. Η Ολλανδία και μόνον για παχυνόμενα κοτόπουλα χρειάζεται 1.500.000 kg ημερησίως ή σε αξία $700.000, δηλαδή το χρόνο $225.000.000. Η Σγια μπορεί να σώσει τη χώρα συναλλαγματικώς. Τις ποσότητες που χρειάζεται η Κοινή Αγορά σε σόγια, που εισάγει σήμερα βασικώς από τις ΗΠΑ, δεν μπορεί να τις παράγει η χώρα μας; Η Γαλλία όσο συνάλλαγμα κερδίζει από τις εξαγωγές των αυτοκινήτων της το ξοδεύει συν 10%, για να εισάγει σόγια για την κτηνοτροφία της. Σε περσινή καλλιέργεια σκληρού σίτου στη Μακεδονία μετά από σόγια, η απόδοση έφθασε τα 830 kg / στρέμμα. Ποτέ άλλοτε δεν είχε ξεπερασθεί η ποσότης των 600 kg / στρέμμα. Αύξηση δηλαδή σχεδόν 4096.


2) Τα άχυρα που σήμερα καίγονται θα κοκκοποιούνται μέσα στο χωράφι με μελάσα από ειδικό μηχάνημα. ‘Ετσι θα παραχθεί άνω των 500.000 τόνων άριστη ζωοτροφή για τα μηρυκαστικά αξίας 500.000.000 kg χ 10 δρχ. = 5.000.000.000 δρχ. Αυτή η τόσο φθηνή ζωοτροφή θα δώσει τετραετή προώθηση στην αύξηση της κτηνοτροφίας μας μηρυκαστικών. Επίσης με την παράδοση του σίτου κάθε γεωργός πρέπει να παραδίδει και μια αναλογία από μπάλες άχυρο τις οποίες βέβαια θα πληρώνεται. Η μεγάλη παραγωγή σίτου είναι εκεί που υπάρχουν και τα ζαχαρουργεία, Θεσσαλίας, Μακεδονία, Θράκη. Τα ζαχαρουργεία θα κάνουν εγκαταστάσεις στις οποίες θα αναμειγνύουν αλεσμένο άχυρο με πούλπα και επειδή το άχυρο είναι πολύ ξερό θα μειωθεί και το κόστος ξηράνσεως της πούλπας. ‘Ετσι θα παραχθεί μια πολύ φθηνή ζωοτροφή μηρυκαστικών που θα αποδώσει περίπου $200.000.000, αξιοποιώντας ταυτοχρόνως και την περισσευούμενη μελάσσα των ζαχαρουργείων.


3) Αναδιάρθρωση της καλλιέργειας Σίτου και Κρίθης, διότι, ενώ το Σιτάρι περισσεύει εισάγουμε το Κριθάρι και για την κτηνοτροφία μας και για την παραγωγή μπίρας. Η Βύνη αυτών των εργοστασίων θα αποξηρανθεί, διότι σ’ αυτή τη μορφή είναι 70% αξίας βιολογικής Σόγιας (πρωτεϊνες) κ.λπ.


4) ‘Οποιος δεν καλλιεργεί τη γη του, θα μπορεί να την καλλιεργεί κάποιος άλλος και να του δίνει το 10% της παραγωγής ή κάποιο ενοίκιο.


5) Με δενδρώδη μηδική θα φυτευθούν οι λόγγοι της χώρας για να βελτιωθούν οι βοσκότοποι.


6) Με τις τεχνητές λίμνες (βλέπε ύδατα, ποτάμια, υδροβιότοποι) και με γεωτρήσεις πρέπει να μετατραπούν όλα τα ξερικά χωράφια σε αρδευτικά πρωτίστως για παραγωγή σόγιας και όλων των άλλων αρδευομένων καλλιεργειών που βασικώς όμως θα αυξήσουν την κτηνοτροφία μας, όπως τα κτηνοτροφικά τεύτλα, που καθόλου δεν καλλιεργούμε εν αντιθέσει με τα κράτη-μέλη της κοινής αγοράς.

Σφαγεία


1) Σε κάθε σφαγείο θα γίνουν εγκαταστάσεις με τις οποίες θα συλλέγεται το αίμα των ζώων που σφάζονται. Χιλιάδες τόνοι αίμα χάνονται σήμερα, ενώ πολύτιμα προϊόντα από αυτό θα μπορούσαν να παραχθούν. Π.χ. βρώσιμα προϊόντα αλλαντοποιίας, λιπάσματα, αιματάλευρο με 80% πρωτεΐνες για την παραγωγή ζωοτροφών καθώς επίσης και αιμογλομπολίνη, πρώτη ύλη για φαρμακευτικούς σκοπούς.


2) Οι τρίχες από τα χοιρινά (τα λεγόμενα μαδητά) θα συλλέγονται. Διότι αποτελούν την καλύτερη πρώτη ύλη για την παραγωγή πινέλων.


3) Τα μη βρώσιμα τεμάχια των ζώων όπως π.χ. χοιρινά πλεμόνια και έντερα, που τώρα απορρίπτονται, και τόσα αλλά θα μετατρέπονται διά ξηράνσεως και εκχυλίσεως σε βιομηχανικό λίπος και κρεατάλευρο.


4) Τα κόπρανα θα διασκορπίζονται στους πέριξ αγρούς, διότι είναι πρώτης τάξεως λίπασμα, αφού πρώτα χωνέψουν σε ειδικό δοχείο ή σιλό. Εφ’ όσον οι ποσότητες είναι μεγάλες θα μπορούν και να πωληθούν αυξάνοντος τα έσοδα του σφαγείου. Τοιουτοτρόπως θα προστατευθεί και το περιβάλλον, διότι όλα αυτά βασικώς απορρίπτονται στις χωματερές και σήπονται.

Υδροβιότοποι – Οικολογικά

Ειπώθηκε και στη Βουλή ότι ήταν λάθος η αποξήρανση της λίμνης Κάρλας. Αυτά τα 400.000 στρέμματα λίμνης εκτός του ότι θα άρδευαν εκατοντάδες χιλιάδες στρέμματα γης, θα μπορούσαν με επιστημονικές μεθόδους να παράγουν και 10δες χιλιάδες τόνους ψάρια γλυκού νερού, όπως γριβάδια που εισάγουμε. Η μεγάλη και φθηνή αυτή παραγωγή ψαριών γλυκού νερού μπορεί να γίνει τροφή για ψάρια ακριβώς όπως, χέλια, τσιπούρες, καραβίδες κ.λπ. Στη λίμνη Κάρλα το χειμώνα διαβιούσε και ο Μαύρος Κύκνος τον οποίον ο γράφων έχει δει επανειλημμένως σε κυνήγια. ‘Ολοι αυτοί οι Υδροβιότοποι που έχουν αποξηρανθεί πρέπει να ξαναπλημμυρίσουν. Διότι εκτός του οικοσυστήματος που δημιουργούν, παράγουν και πολλές πρωτεΐνες. Οι καραβίδες του γλυκού νερού π.χ. που διαβιούν γηγενώς στη χώρα σε δυο είδη (επιστημονικό όνομα ΑSΤΑCΥS -ΑSΤΑCΥS) γίνονται κάθε χρόνο ανάρπαστες από τους Σουηδούς η δε τιμή τους έχει φθάσει τις 3000 δρχ./kg, και στην Σουηδία τις 12.000 δρχ. / kg. Τέτοιοι υδροβιότοποι εκτός της ΚΑΡΛΑΣ είναι η ΑΓΟΥΛΙΝΙΤΣΑ, το Δέλτα του ΕΒΡΟΥ κ.λπ. που σήμερα τίποτε δεν προσφέρουν μετά την ολέθρια αποξήρανσή τους, διότι γίνανε αρμυροχώραφα.


Οικολογικά

1) Κατασκευή κεντρικών εγκαταστάσεων βιολογικού καθαρισμού λυμάτων, διότι είναι πιο φθηνά από πολλούς μικρούς.


2) ‘Διά δημοψηφίσματος να απαγορευθεί η οιαδήποτε πυρηνική εγκατάσταση. ‘Οσο και αν γίνουν ασφαλή τα εργοστάσια πάντα υπάρχει κίνδυνος του ανθρωπίνου λάθους π.χ. ΤΣΕΡΝΟΜΠΙΛ. Το μεγάλο πρόβλημα όμως, και αν υποθέσουμε ότι είναι τελείως ασφαλή τα εργοστάσια παραγωγής Η.Ε., βρίσκεται στα απόβλητα. Τίποτα δεν μπορούμε να κάνουμε με αυτά. Είναι έγκλημα η σημερινή τακτική των μεγάλων κρατών, που ποντίζουν τα πυρηνικά απόβλητα στους ωκεανούς με κίνδυνο ανεξαρτήτως βάθους να διαταράξουν το οικοσύστημα των ωκεανών, από την οποία διαταραχή μπορεί να διαταραχθεί η οικολογική ισορροπία του πλανήτη μας. Η Πυρηνική εκμετάλλευση είναι αφύσικη από θέση και πρέπει να καταργηθεί τελείως. Είναι απαράδεκτο για οικονομικούς λόγους να καταστρέφουμε τη φύση μας ανεπιστρεπτί.


3) Προτείνουμε την κατάργηση τελείως των ζιζανιοκτόνων και την αντικατάσταση της μεθόδου αυτής διά της μηχανικής καταστροφής των ζιζανίων (ΦΡΕΖΑΡΙΣΜΑ) το οποίο βοηθά πολύ την παραγωγή, διότι έτσι γίνεται χλωρολίπανση. Τα χημικά ζιζανιοκτόνα, εκτός του ότι καταστρέφουν τα παράσιτα, περνούν και στις ρίζες των δένδρων και έτσι ποσότητες του δηλητηρίου καταλήγουν και στα φρούτα ή στο λάδι. Η μεγάλη όμως ζημιά γίνεται στα έντομα και γενικώς στο μικρόκοσμο του εδάφους με αποτέλεσμα να έχει εξαφανισθεί μεγάλο μέρος της ζωής της υπαίθρου. π.χ. Λαγοί, πέρδικες, ορτύκια, ασβοί, νυφίτσες, πρασάγγουρες ή κολοκυθοκόφτες, φίδια και τόσα άλλα.


Τουρισμός

1 ) ‘Οποιος μπαίνει στην Ελλάδα θα χαλάει στα σύνορα ή στα αεροδρόμια ή θα έχει χαλάσει από την πατρίδα του 300 δολάρια τουλάχιστον για κάθε 15 μέρες παραμονής. ‘Ετσι θα ανέβει η ποιότητα του τουρισμού μας, διότι διαθέτουμε τα καλύτερα αξιοθέατα και τα διαθέτουμε σχεδόν δωρεάν.


2) Επειδή ο θαλλάσιος τουρισμός αφήνει τα πιο πολλά λεφτά αλλά χρειάζεται μαρίνες. Ελεύθερα θα επιτραπεί στον οποιονδήποτε ‘Ελληνα να κατασκευάσει ΜΑΡΙΝΕΣ και να τις εκμεταλλευθεί υπό την επίβλεψη του Δημοσίου. Η κατασκευή θα πρέπει να πληρεί ακριβείς προδιαγραφές και να παρέχει τηλέφωνο, ρεύμα και νερά. Τα καύσιμα νοούνται.


3) Το νοτιότερο άκρο της χώρας, η νήσος Γαύδος, θα γίνει πόλος συναντήσεως της Ευρώπης με την Αφρική και την Ασία. θα κατασκευασθούν εκεί Καζίνα, Μαρίνες, Ξενοδοχεία πολυτελείας , οίκοι αναψυχής υψηλής στάθμης και πολλά άλλα. Το ελληνικό κράτος θα εισπράττει τεράστια ποσά σε συνάλλαγμα, διότι η Γαύδος μπορεί να αντικαταστήσει αυτό που παλιά ήταν η Βηρυτός, τα κέντρα διασκεδάσεως της της οποίας ήταν πολύ καλύτερα και αυτών του Παρισιού.

Εμπλουτισμός των Θαλασσών

Σε πολλά σημεία της χώρας θα γίνουν σταθμοί ιχθυογενετικής, οι οποίοι εκτός του ότι θα πωλούν το γόνο στις εγκαταστάσεις παχύνσεως ψαριών (ιχθυοκαλλιέργειες) θα εμπλουτίζουν και τη θάλασσα με γόνο μετά από ένα ορισμένο μέγεθος. Στη φύση επιβιώνουν μόλις το 7%° των εκκολαπτομένων ιχθυδίων, ενώ έτσι επιβιώνουν 7%. Η χώρα μας εισάγει κάθε χρόνο σε νωπά και κατεψυγμένα ψάρια πάνω από 50.000 τόνους, η αξία των οποίων φθάνει τα 25.000.000.000 δρχ. ή 150.000.000 δολάρια. Είναι απαράδεκτο με 15.000 χιλιόμετρα παραλίες και 3000 νησιά να εισάγουμε ψάρια. ‘Αγνωστος είναι η ποσότης των εισαγομένων κονσερβών ψαριών.

Κρατική Εταιρεία Ζαχάρεως


1) Τα 5 ζαχαρουργεία της χώρας εργάζονται μόνο 5 μήνες το χρόνο, όσο δηλαδή υπάρχουν ζαχαρότευτλα. ‘Ενας τεράστιος μηχανισμός και εγκαταστάσεις δισεκατομμυρίων κάθονται και δεν αξιοποιούνται επί μήνες. Το Κόμμα Ελληνισμού κατόπιν μελέτης προτείνει τα ζαχαρουργεία να γίνουν και εργοστάσια επεξεργασίας Σόγιας, Διότι επιτέλους μετά από δεκαετίες άρχισε στη χώρα μας η καλλιέργεια ΣΟΓΙΑΣ. Το 1989 επρόκειτο να καλλιεργηθούν 100.000 στρέμματα. Επειδή η Σόγια είναι ξερή μπορεί να αποθηκευθεί σε Σιλόκαι να αρχίσει η επεξεργασία της μόλις τελειώσει η καμπάνια της ζαχάρεως. Το μόνο που θα χρειασθεί είναι ο εκχυλιστήρας, διότι όλα τα αλλά υπάρχουν. ‘Ετσι ο κολοσσός αυτός θα προσφέρει πολλά περισσότερα στο κοινωνικά σύνολο.


2) Πρέπει να γίνουν ξηραντήρια σε όλα τα ζαχαρουργεία εκτός των υπαρχόντων ώστε να ξηραίνονται όλα τα υποπροϊόντα προς παραγωγήν ζωοτροφών μηρυκαστικών.

4% της ποσότητος ζαχαροτεύτλων επιστρέφονται στους παραγωγούς και απορρίπτονται. Δηλαδή 80.000 τόνοι, που θα απέδιδαν 20.000 τόνους ξηρή ουσία βιολογικής αξίας ίσης περίπου της του καλαμποκιού δηλαδή 20.000.000 kg χ 35 δρχ. – 700.000.000 δρχ. ή 4.000.000$.


3) Η Α.Ε. Ζαχάρεως θα αρχίσει να παράγει και μαύρη ζάχαρη, που σήμερα δυστυχώς εισάγεται. Γενικώς πρέπει να δοθεί αυτονομία στην Α.Ε. Ζαχάρεως και όχι όπως σήμερα, που ακολουθεί τις εντολές του Υπουργείου Γεωργίας. Το 1987 π.χ. αντί να δοθεί αύξηση στους παραγωγούς το πολύ 2 δρχ. ανά κιλό στα τεύτλα ώστε να τους συμφέρει δεν εδόθη τίποτα. ‘Ετσι οι παραγωγοί δεν εκαλλιέργησαν αρκούντως τεύτλα (χρειαζόμεθα 2.000.000 τόνους για αυτάρκεια) και έτσι κάνουμε εισαγωγή αξίας 20.000.000.000 δρχ. σε συνάλλαγμα ή 170.000.000$.


Τα τελευταία 3 χρόνια η Α.Ε. ΖΑΧΑΡΕΩΣ εζημίωσε τη χώρα πάνω από 300.000.000 δολάρια, ο Κοσκωτάς ως λέγεται μόλις 200.000.000 και αυτά σε δραχμές. Αλλά στη ζάχαρη πού είναι η κάθαρση; Γιατί αντί να μοιράσουν 4.000.000.000 δρχ. σε χιλιάδες γεωργούς από τη Λάρισα έως τον ΕΒΡΟ έδωσαν 20.000.000.000 σε συνάλλαγμα για να εισάγουν Ζάχαρη αυτό να το κρίνει ο αναγνώστης. Με αυτά τα 2.000.000.000 τεύτλα η χώρα γίνεται αυτάρκης σε Ζάχαρη, θα επιτραπεί και σε ιδιώτες να παράγουν Ζάχαρη.


Γλωσσικόν

Η γλώσσα διαμορφώνεται και εξελίσσεται από μόνη της. Άλλη η γλώσσα του Ομήρου και άλλη του Ξενοφώντος. Αυτή η διαφοροποίηση έγινε μέσα σε 800 χρόνια. Σήμερα στη χώρα μας παρουσιάζεται το φαινόμενο άλλη γλώσσα να έχουν διδαχθεί οι πατεράδες μας, άλλη εμείς και άλλη να διδάσκονται τα παιδιά μας. ‘Αραγε από λάθος; Η Γαλλία υπερηφανεύεται ότι επί 300 χρόνια διατήρησε τη γλώσσα της σταθερή. Το SUPΕR MΑRKΕT στη Γαλλία το ονόμασαν γαλλικά, δηλαδή GRΑND MΑGΑZINΕ. Είναι αδιανόητο να επιβάλεις μια μορφή γλώσσης δια νόμου, αποτέλεσμα του οποίου είναι ακόμα και η ΤΡΑΠΕΖΑ της ΕΛΛΑΔΟΣ να γράφει στον ισολογισμό της, στο εξώφυλλο, «ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΗ» αντί ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ή ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΟΥ.


Σήμερα οι συμβολαιογράφοι δεν ξέρουν τι γράφουν, αμφίβολο δε αν υπάρχει μορφή γλώσσας. Υποχρέωση της πολιτείας είναι να μάθει όλους τους ‘Ελληνες γράμματα ώστε να καταλαβαίνουν τουλάχιστον στην καθαρεύουσα την οποία είχε ακόμη και ο Ελευθέριος Βενιζέλος θεσπίσει ως επίσημη γλώσσα του κράτους. Αλλα κρύβονται πίσω από τα δικαιολογητικά ότι επειδή κάποιος δεν καταλαβαίνει, προφανώς λόγω αγραμματοσύνης, να δημιουργήσουμε αυτό το κομφούζιο. Η καθομιλουμένη είναι αυτή η γλώσσα όπως εξελίχθηκε και ελευθέρως θα πρέπει κάθε ‘Ελλην να γράφει και να χρησιμοποιεί αυτό που ξέρει και μπορεί. Ακόμα και ο αγράμματος μανάβης στη γειτονιά φωνάζει «Φρούτα πρώτης τάξεως» κι όχι «Φρούτα πρώτης τάξης».

Εχει επικρατήσει να λέμε το Μάτι, αλλά όταν μας πονάει πάμε στον Οφθαλμίατρο κι όχι στο ματόγιατρο. Περιμένουμε στην «Αίθουσα Αναμονής» κι όχι στο «Δωμάτιο του περίμενε» παρότι και οι τέσσερις αυτές λέξεις είναι ελληνικές. Δεν επιτρέπεται κύριοι Καραμανλή, Ράλλη, Παπανδρέου, και λοιποί, για καθαρώς ψηφοθηρικούς λόγους να διαλύετε μια γλώσσα η οποία στις χιλιετίες που πέρασαν έχει υποστεί τη μικρότερα αλλαγή από όλες τις άλλες γλώσσες του κόσμου.


Απαγόρευση Πετρελαιοκίνησεως στα Ι.Χ.


Το μικροσυμφέρον του κράτους εις βάρος του ελληνικού λαού. Κοντόφθαλμος στενοκεφαλιά ή προδοτική σκοπιμότης; Κατά το Σύνταγμα της χώρας, αλλά και όλων των Συνταγμάτων των κρατών της Γης (όσοι έχουν, διότι π.χ. η Αγγλία δεν έχει) όλοι οι πολίτες έχουν ίσα δικαιώματα. Αυτή δεν μπορεί παρά να είναι η θεμελιακή αρχή λειτουργίας του δημοκρατικού καθεστώτος επί των ημερών μας αλλά και της δυνατότητας η εις τον μεγαλύτερον βαθμόν ίση κατανομή του εθνικού προϊόντος στους κατοίκους της χώρας. Στην περίπτωση όμως της πετρελαιοκινήσεως στον τόπο μας από δεκαετίες τώρα ισχύει ένα περίεργο καθεστώς ανισότητος μεταξύ των πολιτών, ανισότητα που καθορίζουν νόμοι και διατάξεις.


Τελευταίως μάλιστα όταν περί το 1981 επί τέλους επετράπη, αντισυνταγματικά μάλλον, η πετρελαιοκίνηση στους επαγγελματίας οδηγούς ΤΑΞΙ και μόνο, αυτή η αντισυνταγματικότης επεκτάθη, που επιτρέπει σε ορισμένους μόνον την πετρελαιοκίνηση ενώ την απαγορεύει στους λοιπούς πολίτες. αυτό είναι ένα προνόμιον των μεν, εις βάρος των δε. Το αυθαίρετο σκεπτικό ότι αυτοί είναι επαγγελματίες δεν στέκει.


Διότι υπάρχουν και πλείστοι όσοι άλλοι επαγγελματίες διαφόρων ειδικοτήτων, όπως π.χ. μικροπλασιέ, οι οποίοι υποχρεούνται να πληρώνουν το κάθε χιλιόμετρο που διανύουν προς τουλάχιστον 8-10 δρχ. με το βενζινοκίνητά τους, ενώ θα τους εκόστιζε μόνον 3-4 εάν τους επετρέπετο να χρησιμοποιούν πετρελαιοκίνητο. Παρ’ όλα αυτά, εάν προς το συμφέρον του συνόλου του ελληνικού λαού υπήρχε αυτή η απαγόρευση τότε θα μπορούσε κανένας να παραβλέψει και την αντισυνταγματικότητα και οτιδήποτε άλλο.


Αναλύοντας όμως το Θέμα διά της λογικής, αλλά και των αριθμών, θα αφήσουμε τον αναγνώστη να κρίνει μόνος του την απαράδεκτη αυτή πράξη της διοικήσεως, η οποία συνεχίζεται επί δεκαετίες και επί πολλών κυβερνήσεων με ολέθρια αποτελέσματα εις βάρος του ελληνικού λαού και ιδιαιτέρως της εκβιομηχάνισης της πατρίδος μας.


Πέραν αυτών, υπάρχει και το ότι είχαμε στην Ελλάδα τρία εργοστάσια κατασκευής πετρελαιοκινητήρων που θα είχαν εξελιχθεί, ενώ σήμερα έχουν κλείσει και τα τρία, τι σύμπτωση (ΜΑΛΚΟΤΣΗΣ, ΑΞΕΛΟΣ και ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗΣ), ενώ δεν είχαμε κανένα εργοστάσιο βενζινοκινητήρων. Ο λόγος είναι ότι ο βενζινοκινητήρας εφευρέθη πρώτος, από τον ΟΤΤΟ, διότι τότε υπήρχε μόνον η βενζίνη, με πολλά επιπλέον εξαρτήματα που δεν έχει ο πετρελαιοκινητήρας που εφεύρε αργότερα ο ΝΤΙΖΕΛ (Dιesel).


Υπογεννητικότητα, το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ελλάδος: Αξιοποιώντας τον πλούτο της χώρας θα αυξηθεί η ετήσια παραγωγή τουλάχιστον 3 φορές και το κράτος θα έχει τη δυνατότητα να δώσει οικονομικά κίνητρα για τους πολύτεκνους: επιδόματα, μισθό ανά παιδί, συντάξεις στις μητέρες ,ρούχα, τρόφιμα κ.τ.λ. Μόνο έτσι θα λυθεί το πρόβλημα της υπογεννητικότητας και της ερήμωσης της Ελλάδος.



Επιμέλεια αναρτήσεως από το Στρατηγό εα . Αθαν. Καραντζίκο