Τετάρτη 26 Ιανουαρίου 2022

Τα ΜΟΕ εδραιώνουν τα κατοχικά δεδομένα: Είμαστε κατάφατσα με τη διχοτόμηση της Κύπρου και κάποιοι επιμένουν σε αδιέξοδες πολιτικές

Ο Πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας κ. Νίκος Αναστασιάδης προεδρεύει σύσκεψης για το άνοιγμα της αγοράς ενέργειας, Λευκωσία 25 Ιανουαρίου 2022. ΓΤΠ, Α. ΛΟΥΚΑΙΔΗΣ


 Του ΚΩΣΤΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ

Το ρητορικό ερώτημα «θέλετε να σωθεί η Αμμόχωστος;», που διατύπωσε ο υπουργός Εξωτερικών, για να επαναφέρει το πακέτο των Μέτρων Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης, θέτει εκ νέου μια πραγματικότητα.

Ότι υπάρχει έλλειψη ιδεών στο Κυπριακό και λίγο-πολύ οι διαχειριστές «βράζουν» στο… ζουμί τους. Τα συγκεκριμένα ΜΟΕ είναι ένα ξαναζεσταμένο φαγητό, το οποίο έχει ξινίσει από τις αλλεπάλληλες «πρωτοβουλίες».

Προφανώς και η προσφυγή στα Μέτρα Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης επιβεβαιώνει διαχρονικά τις δυσκολίες που υπάρχουν για να προχωρήσουν οι προσπάθειες για επίτευξη συνολικής συμφωνίας. Αλλά αυτό το εγχείρημα όχι μόνο έχει δοκιμαστεί και απέτυχε, αλλά εμπεριέχει και κινδύνους.

Οι Τούρκοι κινδυνεύουν να τα χάσουν όλα λόγω Μόσχας-Η κρίση ανάμεσα σε Ρωσία και ΗΠΑ ξεκαθαρίζει την στάση της Άγκυρας


Για την Τουρκία, η επίτευξη μιας νέας ισορροπίας μεταξύ Ρωσίας και Δύσης είναι μια λεπτή πράξη που μπορεί να οδηγήσει σε πλήρη καταστροφή στην Μαύρη θάλασσα

Ηστρατιωτική βιομηχανία της Τουρκίας έχει σημειώσει σημαντική πρόοδο τα τελευταία χρόνια και έχει αρχίσει να παράγει μερικούς από τους πιο κρίσιμους εξοπλισμούς της. Πρόθεση είναι να επιτευχθεί αυτάρκεια το συντομότερο δυνατό και να χρησιμοποιηθεί ή να εξαχθεί αυτό το όπλο ως εργαλείο επιρροής στη διεθνή σκηνή.

Ποιές θα πρέπει να είναι οι κινήσεις της Ελλάδας στη ΝΑ Μεσόγειο μετά την άρση της στήριξης των ΗΠΑ για την κατασκευή του East-Med

 

Πρόσφατα οι ΗΠΑ ανακοίνωσαν εμμέσως πλην σαφώς την άρση της υποστήριξής τους για την κατασκευή του East-Med.

Η Τουρκική κυβέρνηση και τα ΜΜΕ με διθυραμβικές ανακοινώσεις και άρθρα αναφέρουν ότι η παραπάνω απόφαση των ΗΠΑ σηματοδοτεί αλλαγή της εξωτερικής πολιτικής τους και επαναπροσέγγισης με την Τουρκία

Είναι όμως έτσι, ή όλα τα παραπάνω είναι αποκυήματα της τουρκικής προπαγάνδας, η οποία έφτασε σε σημείο τα ΜΜΕ της να προεξοφλούν την πώληση  40 καινούργιων  F-16 Βlock -70 και 80 κιτ για αναβάθμιση ισάριθμων πολεμικών αεροσκαφών, από τις ΗΠΑ στην Τουρκία;

“Κ.Γρίβας: Κάποιοι εντός συνόρων, ζητούν από την Ελλάδα να αυτοκτονήσει.”

 

Τα Ραφάλ και το χρέος της Κερύνειας


 
Γράφει ο Λάζαρος Μαύρος  - Δημοσιογράφος

αναδημοσιεύουμε από το lazarosmavros.com

ΜΕ ΕΝΑ γαλλικό μπονζούρ (bonjour) καλημερίσαμε απ’ την Πρώτη Εκπομπή του Ράδιο Πρώτο της Λευκωσίας, πριν απ’ το χάραμαν του φου την Τετάρτη 19 Ιανουαρίου που ξημέρωνε. Περιμέναμε με χαρές εκείνη την ημέρα την άφιξη από την Γαλλία των πρώτων έξι μαχητικών αεροσκαφών Ραφάλ της ελλα-δικής μας Πολεμικής Αεροπορίας που θα προσγειώνονταν μεσημέρι στην «φωλιά των Δελταπτέρυγων» Μιράζ της 114 Πτέρυγας Μάχης στην Τανάγρα.

Αντιτορπιλικό " Αδρίας"


  
 Το Αδρίας Ι (L-67) ήταν αντιτορπιλικό του ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού, τύπου Hunt III.
    Καθελκύστηκε ως HMS Border (L67). Η έναρξη ναυπήγησης του έγινε στα ναυπηγεία UK – Swan Bunter & Wigham Richardson Ltd. Wallsend–on-Tyne την 1η Μαΐου 1941. Η καθέλκυση του έγινε στις 3 Φεβρουαρίου 1942.
    

Στις 20 Ιουλίου 1942 παραλήφθηκε από τον αντιπλοίαρχο Iωάννη Τούμπα στο Νιούκασλ της Αγγλίας.
    Στις 26 Αυγούστου 1942, με τη συμπλήρωση της εκπαίδευσης και ενώ έπλεε κάτω από ομίχλη μόνον με την αριστερή μηχανή σε λειτουργία, προσάραξε κοντά στην περιοχή Σκάπα Φλόου. Χρειάστηκαν τέσσερις μήνες για επισκευές.
    Στις 26 Ιανουαρίου 1943  βύθισε το γερμανικό υποβρύχιο U-553 κοντά στην περιοχή του ακρωτηρίο Φινίστερο.